Ens hem traslladat! En segons veureu la nova web. També podeu accedir fent click aquí

El blog de la Zum Zum: Tornen les hores del conte a la biblioteca!

4 de set. 2013

Tornen les hores del conte a la biblioteca!

Amb l'inici del curs escolar tornen les hores del conte per a totes les edats, a la biblioteca. Aquí teniu la programació de setembre:

Divendres 20 de setembre, a les 6 de la tarda:
Contes en anglès a càrrec de Ferran Aluja
Per a nens i nenes a partir de 5 anys
Organitza i patrocina: Acadèmia 3.0 (Vilafranca del Penedès)

Dissabte 21 de setembre, a les 12 del migdia:
Contes per a caganius: Les meves finestres a càrrec de la Sandra Rossi
Cinc finestres tinc al meu cos per a descobrir el món. Amb una veig la lluna, amb una altra sento cançons. Amb una finestra sé quin gust fan el jersei de l’avi i les croquetes de pollastre, amb l’altra oloro la colònia de l’àvia i també les meves caques… I amb la cinquena finestra...com m’agrada!!!! Sento les carícies de la mare.
Per a nens i nenes d’1 a 3 anys
Aforament limitat. Cal inscripció prèvia

Dissabte 28 de setembre, a les 12 migdia:
Contes de ratolins, a càrrec de Joan Boher
A partir de la narració del conte “El Sultà i els ratolins”, anirem desgranant històries protagonitzades per aquest simpàtic animaló: ratolins que porten regals, ratolins que envaeixen la  ciutat, ratolins que es reparteixen l’herència i ratetes presumides.
Per a nens i nenes de 4 a 9 anys

Cap comentari :

Publica un comentari a l'entrada